...diye yazmıştım

...bundan 1 yıl 5 ay önce o zamanlar da samimi olayım yok birşeyler yazayım google da ararken rastgelsinler okunsun demiştim. şimdide belki tekrar aynı noktaya döndüm ve kendi bakış açımla diğer herkesten farklı olarak düşündüklerimi, bulduklarımı, tavsiye ettiklerimi bir yere not düşeyim diyorum.
kısaca kendimden bahsetmem gerekirse genellikle teknoloji, müzik, spor ve politika gibi konuları internet veya başka mecralardan takip etmekteyim çoğu insanda olabileceği gibi bazen olan bitene farklı yaklaşımlar getirdiğimi düşünüyorum neyse... şimdilik bu kadar umarım buradan kendimi zamanla daha iyi yansıtabileceğim

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...