sabahlarınıza bir problem daha: sabah problemi her sabah k-rock(94.5) te.

hersabah okula saat 7-9 arası otobüslerde seyahat ederek giden biriyim. yaklaşık 10 yıldır radyo dinliyorum yine her sabah olduğu gibi 7-9 arası alem fm de yayın yapan nihat sırdarı dinliyodum ki günlerden bir gün nihatla curcuna da bir reklam arası verildiğinde k-rock ı açtım ve karşıma biri bayan biri bay iki ses çıktı bunlar sabahın o kör saatinde nitelikli mizah(mesut sürenin deyimiyle geyik) yapan iki insandı biri mesut süre diğeri ise soyadını yayında duymadığım gülüşü güzel ezgi idi... işte o gün bugün benim sabah problemim bu her gün sabahları alem fm - krock arası geçiş yaparak radyoyu dinler oldum. güne gerçekten enercik ve deşarj olmuş bir beyinle başlamak için en güzel tercih. tavsiye ederim.

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...