expo 2015 izmirdeydi derken milanoda

expo 2015 ne yazıkki yalan oldu hatta öyle bir yalan oldu ki detaylarını http://....izmir-expo-2015-haber-skandali arkadaş anlatmış ben gerek görmüyorum. ama benim yorumum şu ki şimdi denilecekki kimse destek vermedi, oylamaları bile yerel televizyon verdi böyle diyeceklere şöyle bir düşünce penceresi önerimde var:

"milano bu fuarı alması için bütün ülke birbirine kenetlendi herşey bu olay mı oldu yani bizim kadar büyüttüler mi yoksa arkasında başka sebeplerde varmıydı mesela dünyanın en büyük fuar-sergi organizasyonu expoyu ab alakasız bir ülkeye verilmesini sağlar mıydı? yada biz bile adını bilmediğimiz ülkelere gidip sırf oy için yardım gönderirken italya yada ab ne kadar yardım yaptı ne kadar kendi nüfuzunu kullandı bizim gibi son gün parise çıkartma mı yaptı sadece "

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...