newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

Championship Manager 03 04


imagecm serisinin sigames tarafından yapılan son oyunu cm 4 ün bir üst versiyonu bana göre gelmiş geçmiş en iyi futbol menejerlik oyunu. yakın  zamanda yeniden oynamaya başladım ve fm serilerinden ne kadar üstün, zevkli old uğunu bir kez daha keşfettim hem öncelikle bu oyunun bütün incelikleri internette incelenmiş yani neyi nasıl yapmaya çalışcağınızı biliyorsunuz en sevdiğim oyun olmasının sebebi oyunun ilk çıktığı sene 64 mb ram ile yarım saatte bir gün bitirmek için uğraştığım halde fenerbahçeyle oynadığım ilk sezonda biraz hilelide olsa uefa kupası, türkiye kupası,şampiyonluğunu almam, ikinci senemde  şampiyonlar ligi ve süper kupayı almam daha sonra tuncaylı manutd ye geçerek yine ordada şampiyonlar ligi, carling cup,fa cup, kıtalar arası kupa,süper kupayı almam  ve en sonunda türkiye milli takımına çağrılmam  efsanevi bir kariyerdi benim için. menejerlik sözleşmemin bitmesiyle maaşımın artması gibi şeyler beni sevince boğardı yani süper bir oyundu benim için. daha sonra yeni bilg. a dosyaları görüntüyü büyütmek için tıklayınızaktarırken bir sorun olmuştu ve oynayamamıştım hatta o verilerin hepsi kaybolup gitmişti. neyseki bu hisleri bu yaz sıcağında yapacak birşeyi olmayan beni bu oyunu tekrar oynamam için itti ve internette yaptığım küçük bir araştırmayla 2007-2008 kadrolarını updateninin olduğu neredeyse yüzde yüz türkçe oynanabilen ve 38mb lik bir halinin olduğunu buldum ayrıca 5 senelik taktikleri, antremanları da bilgisayarımın bir köşesinden bulup çıkardım, şuan aynı zevkle yeni kadrolarla bu oyunu tekrar oynuyorum sizede tavsiye ederim. bu arada oyunla ilgili indirme veya diğer programcıları ile ilgili bir forum sayfası da buldum fakat üyelik istediği için size kolaylık olsun diyerek google pages e attım buyrun sizin için cm 03 04 dosyaları gitmek için tıkla

Comments

  1. Anonymous13/9/08 03:20

    hocam iyi guzel de ben bu oyunun aslını cd almadan yukleyemıyecekmıyım .Her yerde yama yama .yardımcı olunursa sevinirim .

    ReplyDelete
  2. yazının en sonundaki linkten full cm 03 04 ü indirebilirsin Championship Manager Full ( 4.1.5 ) in demreli versiyonunu indirdim bende oynuyorum şuan çalışıyo hiçbir sorunuda yok tavsiye ederim

    ReplyDelete
  3. kibrit kardeş yapamıom bn ya lütfen yardm

    ReplyDelete
  4. hayri indiricen rapidshareden sonrada winrar programıyla açıcan çalışıcak neyi yapamadığını anlamadım

    ReplyDelete

Post a Comment