newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

Ne Habersin Ne Türksün

image Mor ve Ötesi nin solisti harun tekin habertürk te tv programında çıkmaya başlamış aklıma piyasada duyuldukları ilk şarkı olan cambaz şarkısı geldi myspace destekli, yahoo player da şarkıyı aşağıdan dinleyebilirsiniz. sözleride hiç boş değildir. muhalif derken yaşlandıkça liberalleleşen bildiğin türkmüş meğer...
Mor ve Ötesi Cambaz
ne habersin ne türksün
seni gören yollara dökülsün
kul oldun köle oldun
kurşun geçirmez cam oldun
bütün dünya izler durur
afet-i azam bekler durur
hedefini al, piyasanı al, her şeyi al
yandı dertler bitti tasa
ben kurbanım bu cambaza
iki gözüm kadar eminim sen yoksun
kul oldun köle oldun
kurşun geçirmez cam oldun
cin oldun adam çarptın
cellat oldun kelle uçurdun
bütün dünya izler durur
afet-i azam bekler durur
hedefini al, piyasanı al, her şeyi al
yandı dertler bitti tasa
ben kurbanım bu cambaza
iki gözüm kadar eminim sen yoksun
var mısın, yoksun.
var mısın, yoksun.
iki gözüm, eminim, sen yoksun.
sen yoksun.
bütün dünya izler durur
afet-i azam bekler durur
hedefini al, piyasanı al, her şeyi al
yandı dertler bitti tasa
ben kurbanım bu cambaza
iki gözüm kadar eminim sen yoksun

Comments