newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

Depeche mode - barrel of a gun

image bir depeche mode ultrasından efsane bir klibe sahip sert şarkı.

 

 

do you mean this horny creep
set upon weary feet
who looks in need of sleep
that doesn't come
this twisted, tortured mess
this bed of sinfulness
who's longing for some rest
and feeling numb
what do you expect of me
what is it you want
whatever you've planned for me
i'm not the one
a vicious appetite
visits me each night
and won't be satisfied
won't be denied
an unbearable pain
a beating in my brain
that leaves the mark of cain
right here inside
what am i supposed to do
when everything that i've done
is leading me to conclude
i'm not the one
whatever i've done
i've been staring down the barrel of a gun
is there something you need from me
are you having your fun
i never agreed to be
your holy one
whatever i've done
i've been staring down the barrel of a gun

Comments