newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

The king of bongo bong

Manu_Chao_WP biraz da eğlenceli şarkılardan biri olsun diye, zamanımızın bob marley'si, konserlerinde gs formasıda giyen, manu chao'nun eğlenceli şarkısı bongo bong u play e basın dinleyin

moma was queen of the mambo
popa was king of the congo
& deap down in the jungle
i started bangin'my first bongo
every monkey'd like to be
in my place instead of me
'cause i'm the king of bongo
the king of bongo bong.
i want to the big town
where there's a lot of sound
from the jungle to the city
lookin' for a bigger crown
so i played my bongo
for the people of big city
but they don't go crazy
when i'm bangin' my boogie
cause people like disco
& people like house
that's why they don't applause
when i'm bangin' on my bongo
they say what i'm a clown
makin' too much dirty sound
they say there is no crown
for little monkey in this town
nobody like to be
in my place instead of me
cause nobody go crazy
when i'm bangin' on my boogie
but i don't like no disco
& i don't like the house
'cause i'm born to rock
i'm born to pogo
when i'm bangin' on my bongo
all that swing belongs to me
i'm so happy there's nobody
in my place instead of me
i'm a king whithout a crown
hangin' loose in the big town
& i'm born to rock
i'm born to pogo

Comments