newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

Pes 2009 : kendi efsaneni yarat

Pes 2009 çıktı ve futbol simülasyon oyunları için yeni bir sayfa açtı... çıkalı aslında bayağı bir süre geçti ama benim elime ancak yeni geldi tabi pek çok yerde duyduğum "become a legend" modunda başladım işe hemen hatta pc versiyonu olduğu için normal maça hiç girmedim. become a legend modunda kendi futbolcunuzu yaratıp amatör takımdan büyük takımlara çıkarıyorsunuz kamera sadece size kilitli ve antranörün insafına kalıyorsunuz. ilk önce amatör bir maç yapıp size teklif gelmesini sağlıyorsunuz daha sonrada kabul ettiğinz takımla belli bir seviyeye gelene kadar sadece antreman maçı yapabiliyorsunuz bu arada antremanlar için oynadığınız mevkiye göre gerekli olan özellikleri yüksek tutmalısınız(strenth menüsünden ayarlanıyor) 16 yaşında başladığınız maçlara 20 yaş gibi ortalama özelliklerin üstü hale geliyorsunuz yavaştan takımınızın ilk 11 inde de bayağı görev alıyorsunuz. bu arada futbolcunuzun özellikleri standart pes oyunlarındaki futbolcular gibi artıyor yani 75 puan üstü yeşil gözüküyor ve bir o kadar da seçenek mevcut. şahsi tecrübeme gelince oyuncuyu yaratırken 1,75 boylarında biraz esmer sol ayaklı amf de oynamayı seven biri yarattım. 20 yaşına kadar sadece antreman kastım yani yaklaşık 4 sene antreman maçlarına skip dedim bu arada takımım leeds united idi daha sonra antreman maçlarında 7-6,5 gibi puanlar alınca as takımın antreman kadrosuna girdim burda da böyle yüksek puanlar alınca artık maçlara girmeye hazırdım. yarım sezon gibi bir süre leeds için oynadıktan sonra ki genelde maçlara 65. dk dan sonra girdim ilk 11 başladığım maçlarda ise sürekli 70. dk dan sonra çıkarıldım bunun üzerine burası benim takımım değil diyerek sezon arasında gelen teklifleri değerlendirdim, newcastle united a geçtim bu arada leeds united 19. 20. sırada olmasına rağmen kümede kalıyordu. newcastle ise biraz daha iyi ilk 4 ilk 5 ten aşağı düşmüyoruz daha birinci sezonumdayım ama 4 maç antremandan sonra maçlara yedek olarak çıkıyorum hatta kendimi geliştirdim ilk 11 çıkıyorum bu arada antranörümün isteğiyle mc pozisyonun sol kanata yakın tarafındayım, defansa yardımcı olmam ve topları geriden alıp ileriye sürmek gibi çok iyi özelliklerim var bir yandan da manutd ye göz kırpıyorum bakalım ne olacaki...

rpg tarzı bir futbol oyunu yarattıkları için konami ye de ayrıca teşekürler ama keşke şu takımların orjinal isim haklarınıda alsaydınız...

Comments