LOST.S05.Promo.WEBRIP.XviD-FTVD Lost.S05E01.HDTV.XviD-PusherCrew türkçe altyazı

Lost 5 sezon başladı işte promo ve ilk bölümün altyazıları

 

LOST.S05.Promo.WEBRIP.XviD-FTVD türkçe altyazı

 

Lost.S05E01.HDTV.XviD-PusherCrew türkçe altyazı

 

divxplanet - doctor jivago versiyonlarıdır. hadi hayırlı olsun

1 yorum var | yorum yaz:

Rf(+)Cht said...

Ya 3. bölümünü izledim dün gece. Yok artık dedim ya :P Öeh dedim yeter ohoo bu ne ya bırak inicem durdurun otobusu felan oldum.

Tamam John benim az çok favorim; ama yani hurley e de yazık çocuum ya :/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...