newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

vast - touched

imagesabancı üniversitesi frp klübünün 14-15 şubatta yaptığı frp-rpg(sucon 2009) etkinliğinin sitesinde duyduğum muhteşem şarkı. dinlemek için play'e bas. ayrıca vast'ın güzel şarkılarının bir çoğunu myspace/vast adresinde dinlemenizide tavsiye ederim.



touched, you say that i am too
so much of what you say is true
i'll never find someone quite like you again
i'll never find someone quite like you, like you
the razors and the dying roses
plead i don't leave you alone
the demi-gods and hungry ghosts
god, god knows i'm not at home
i'll never find someone quite like you again
i'll never find someone quite like you again
i looked into your eyes and
saw a world that does not exist
i looked into your eyes and
saw a world i wish i was in
i'll never find someone quite as touched as you
i'll never love someone quite the way that i loved you

Comments