duman - senden daha güzel

imageduman'ın 18 mart 2009 da çıkacak duman 1 ve duman 2 albümlerinin ilk habercisi... dinledikçe dinlenecek bir şarkı olmuş. 4 yıl beklettiklerine değecek gibi... seni kendime sakladım'ın devam filmi.




kimseyi görmedim ben
senden daha güzel
kimseyi tanımadım ben
senden daha özel
kimselere de bakmadım
aklımdan geçer
kimseyi tanımadım ben
senden daha güzel
sana nerden rastladım
oldum derbeder
kendimi sana sakladım
senden daha güzel
kimseleri de takmadım
ölsem değişmem
kimseyi tanımadım ben
senden daha güzel

Comments

  1. senden daa önce başka bir blogtan aldım haberi üzgünüm:)katılıyorum orayada yazdıydım bende çok sevdim zaten kaçırılan ilk albümlerini saymazsak başından beri takip ediyorum duman-ı severiz yanii..

    ReplyDelete
  2. ilk habercisi dedim ilk haberi yada ilk kez burada demedim :)) sanırım bu akşam internete düşmüş albüm bende sağdan soldan duydum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dünyanın En Hızlı Koşan İnsanı : 9.69 Usain Bolt

tornadoes & bonnie prince billy - death everyone

Championship Manager 03 04