boş zaman öldürgeçi: haxball

imagehaxball, boş boş takılırken ekşisözlükte rastladığım bir flaş oyun. oyunda airhockey fizik kurallarıyla futbol oynuyorsunuz. kendi odanızı açıp arkadaşlarınızla karşılıklı yada önünüze gelen ekşisözlükçü yada inciciyle   yada benim gibi sadece gezerken rastgelmiş kişilerle maç yapabiliyorsunuz. boş zaman öldürgeci olarak süper bir oyun bence yada bilmiyorum 1-2 yıl öncede fifa 08 e de aynı şekilde takıp uzun süreler internettten online oynamıştım biraz onun hissiyatını da aldım tabi…. oyunda tecrübelendikçe böyle basit bir oyunda yeni paslar yapmak , organize ataklar gerçekleştirmek git gide aldığım zevki arttırıyor efendim. son olarak

oyunun adresi: http://haxball.appspot.com/

oyunda başkası kullanmadığı sürece nickim: bir alex değil

açtığım kanal genelde internet problemleri yüzünden 4 kişilik açıyorum: gol olur

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...