Tahtalara Vur



hiç hevesim yoktu, ümitsizdim niyetsizdim
son günler vasat işler kesat
sebepsizdim

kapılarım kapalı askerliği yapalı
kafa karışık bulanık istanbul'a geleli
gel de inanma

allah korusun
nazarlardan kazalardan belalardan
allah korusun
nazarlardan kazalardan belalardan

tahtalara vur, dağlara taşlara
yanarsa yansın dünya aşktan

gün sıradan doğdu
saat beşte olan oldu
bir kara elmasın
gözlerinde ay tutuldu

ben hiç böyle olmadım beni bildim bileli
daha hiç uyumadım seni sevdim seveli
gel de inanma

allah korusun
nazarlardan kazalardan belalardan
allah korusun
nazarlardan kazalardan belalardan

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...