Başıbozuk - Yak ışıkları

şarkı sözleri / lyrics: gordun mu ne kadar igrenc olabilirim kordugum bu bırak ben kendim cozebilirim yenilmiyorum hayır, sadece susuyorum cumlelerim eskiyor sadece susuyorum kirildin mi olmekten daha beteri varmis cesedimi caddenin ortasindan kim kaldirmis kazanmiyorum hayir, sadece dagiliyorum atomlarima ayrılıp sadece dagiliyorum yak isiklari, oyunu boz, kurallari sen koy sondur isiklari, karanligi ver x2 sevdin mi, ben artik tanridan cok uzaktayim curuyup sararip ezilip yavasliyor kalbim ölmüyorum hayır, sadece yaslaniyorum hucrelerim eskiyor sadece yaslaniyorum yak isiklari oyunu boz kurallari sen koy sondur isiklari karanligi ver

0 yorum var | yorum yaz:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

 

Featured Post

Metallica - Low Man's Lyric (Tr sözlü) - Acoustic

Gözlerim gerçekliği arıyor Parmaklarım damarlarımı arıyor Arka kapının eşiğinded bir köpek var Yağmurdan kurtulup içeri girmeli Düşüy...