newest

Teoman - Nevrozumun zindanı

  lyrics: [Bölüm 1] "Hey, kim var orda?" diye bağırdı adam Ben çiçekleri koklarken "Kimsin sen?" dedi Dedim "Kimim? Ah, bi' bilsem" Cılız sesler içinde hiçbi' şey Düşmüyo' gerçeğin payına Zaten gerçekten bana ne? Keşke hakikati bilsem Kötü bi' şey olacak Eli kulağında Umutsuzluk her yanımda Bastım kanıma Xanax, Prozac, Zyprexa [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım hep delilikte Öbür ayağım akılda Nevrozumun zindanlarında Nevrozumun zindanlarında [Bölüm 2] Kelimeler varyetesi Konuşuyoruz hepimiz boşa Suscam artık, hayatın bağırtısına Titriyodu gözbebeklerim Gittim kumsala, kan işiyodu dеniz Boğulmuş balıklar kendi kusmuklarında Ben de boğuldum sigara dumanına Açıldı mеsafe beynimle aramda Boş verdim dünyaya Hep kasa kazanıyodu sonunda You might also like MONTANA Ati242 GAZ PEDAL Lvbel C5, Arem Ozguc & Arman Aydın Yakalarsan Cakal [Nakarat] Türbülansta huzursuzum İhtiyacım var bir vedaya Bi' ayağım h

Hanni El Khatib - F**k it, you win



Call me on the phone, why don'tcha
Yeah, find me at my home, why don'tcha
Come, scare my friends away, why don'tcha
Make my life for leaving one baby, why don'tcha

Come on, babe
Let's go
Yeah yeah
Here we go

Climb up on my roof, why don'tcha
Snake into my house baby, why don'tcha
Put yourself to the ground, fuck it, why don'tcha
Bite me in the neck, yeah, suck me dry
Suck me dry

Oh, fuck it you win
Oh, darling you win
I said fuck it, you win
Oh darling, you win
Oh no, oh no

Love me when you're tired, why don'tcha
Yeah, hate me when you're drunk, oh why don'tcha
Send me down from the top, darling, oh why don'tcha
Find a new man to conquer, darling, fuck you why don'tcha

Fuck it, you win
Oh darling, I said you win
Oh fuck it, you win
Oh darling, you win
Yeah baby, yeah baby
Fuck it, you won

Comments